6.2.06

Mariano Vargas VII


No he viscut mai en un convent de monges, fins ara només tinc al meu haver tres nit en un monastir benedectí, per? si a Vallbona de les Monges hi hagués la petita possibilitat de trobar monges com aquestes dues, no tinc cap dubte que fa tot el possible per entrar-hi, per? un dia que vaig ser-hi de visita; vaig veure les monges a l'altra banda d'una reixa, totes ben tapades, que justet es veia la cara i potser per la foscor i la dist?ncia semblaven filipines, per descomptat unes filipines que canten catal?.

Les de la foto, una sembla que estigui pregant o a punt, mentre que l'altra mira qui ha pecat de pensament perqu? sap molt bé que amb elles és molt f?cil pecar de pensament.

Com sempre el fot?graf sap crear un entorn religió on la deesa és la dona, la dona pura, tal com és.

3 Comments:

Blogger Bloger Eroticus said...

Hola. T'he trobat a partir del comentari que vas deixar a donanua. Tens fotos molt espectaculars i la resolució és magnífica. Són fines i er?tiques a la vegada.
No més publiques las fotos d'aquest autor?
Felicitacions.

3:09 p. m.  
Blogger Albert said...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

4:23 p. m.  
Blogger BELLES IMATGES said...

Gr?cies. M'alegro que t'agradi. Admetem que és genial en forma i contingut, pespecialment a ulls d'home; encara que les dones poder valorar la meravella que són. Vindran altres autors

4:37 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home