22.8.06

Laurent Elie Badessi I

3 Comments:

Anonymous Anònim said...

Thank you Sandra White
Ramon

7:39 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Hola Ramon! ja he posat un nou arxiu el meu bloc.

M'agrada aquesta fotografia!!
És una noia negra? o la foto és amb blanc i negra?

He estat mirant al teu bloc sencer i les primeres fotos que vas posar no m'agraden. L'autor que les va fer era molt religiós, no?

Fins un altre!

7:32 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Alba,
M'alegro que t'agradi aquest foto, jo també la trobo molt original, especialment per la posició de la model, la qual és, evidentment, negra.
Respecto que no t'agradin les primeres perqu? com deien els romans "De gustibus non est disputandum"; tanmateix t'equivoques de mig a mig perqu? les fotos de religioses no tenen res perqu? són absolutament tot el contrari, irreverents.

1:55 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home